کپسول سمنکس چیست؟

مجله اینترنتی واژه چی

مجله اینترنتی واژه چی

به وبلاگ من خوش آمدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








کپسول سمنکس چیست؟

سمنکس که در اروپا با نام فواره ارگاسم نیز شناخته می شود، مکملی منحصر به فرد با جایگاه جهانی بالا محسوب می شود که علاوه بر درمان ناباروری مردان، می تواند منجر به رشد میل جنسی و ایجاد حس اعتماد به نفس و برتری در هنگام رابطه جنسی شود. سمنکس فرازطب بر خلاف بسیاری از داروهای دیگر به افزایش میل جنسی و از بین بردن نعوظ و همچنین افزایش باروری و افزایش تحرک اسپرم کمک می کند. از این نظر یک داروی کاملا منحصر به فرد در نظر گرفته می شود.

ویژگی های تبلت سمنکس

cGMP دارای مجوز و گواهی

دارای پایه 100% گیاهی و طبیعی است

ارگاسم بسیار قوی و طولانی مدت ایجاد می کند

تعداد اسپرم ها را افزایش می دهد

افزایش تحرک اسپرم

تولید اسپرم از بدن را افزایش می دهد

سرعت جهش اسپرم را افزایش دهید

افزایش قابل توجه میزان رضایت جنسی در طرفین

تقویت غدد جنسی

بهبود باروری و توانایی جنسی

بهینه سازی عملکرد بیضه برای تولید اسپرم

باعث انزال شدید با افزایش قابل توجه ترشح اسپرم می شود

قرص سمنکس چه کار می کند؟

قرص سمنکس یکی از داروهای سریع الاثر است و اثرات طولانی مدت دارد. بنابراین در کمتر از 2 تا 3 روز پس از مصرف می توانید لذت استفاده را احساس کنید.

توصیه می کنیم هنگام مصرف سمنکس و استفاده از آن، روی مصرف سبزیجات تازه به ویژه پیاز، پیازچه، سیر، تره فرنگی و میوه هایی مانند موز، انبه و حبوبات از جمله عدس تمرکز کنید. تا اثربخشی آن به حداکثر برسد. این دارو بهتر کمک می کند.

مزایای استفاده از Semenex

افزایش مایع وزیکول منی

افزایش مایع پروستات

افزایش تولید پلاسمای منی

مقدار مایع در غده باکال را افزایش می دهد.

نحوه مصرف قرص سمنکس

برای شروع استفاده از سمنکس، توصیه می کنم روزانه دو قرص به مدت 10 روز مصرف کنید. یعنی یک قرص بعد از ناهار و یک قرص در شب با یک لیوان پر آب.

بعد از این ده روز روزانه 3 قرص تا پایان سیکل قاعدگی میل کنید. بنابراین یکی بعد از ناهار، یکی در شب و یکی به عنوان میان وعده بعد از ظهر. هنگام تنظیم فواصل بین این سه قرص، مطمئن شوید که فواصل بین آنها تا حد ممکن برابر باشد تا بهترین نتیجه را داشته باشید.

دقت کنید که در هر دو مورد یعنی در 10 روز اول و در بقیه موارد پس از مصرف قرص شبانه حداقل 4 ساعت بیدار بمانید و سپس بخوابید.

بهترین نتیجه از قرص سمنکس زمانی حاصل می شود که یک تا دو ماه از آنها استفاده کنید. البته بسیاری از مصرف کنندگان این دارو به دلیل رضایت بالایی که از آن دارند ترجیح می دهند به مدت طولانی مصرف آن را ادامه دهند تا با توجه به گیاهی بودن این قرص عوارضی ایجاد نکند.

به قابلیت های منحصر به فرد سمنکس توجه کنید

سمنکس حجم اسپرم تولید شده توسط بدن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و باعث افزایش قابل توجه لذت جنسی در هنگام ارگاسم می شود. یکی دیگر از مزایای استفاده از سمنکس افزایش سرعت گردش اسپرم در هنگام انزال است. فعالیت های انقباض و انبساط کلاهک آلت تناسلی در طی لقاح اسپرم منجر به افزایش قابل توجه ارگاسم در هر دو طرف می شود.

اگر از آن دسته مردانی هستید که به دنبال افزایش ضربان قلب و ارگاسم قوی تر هستید، کپسول سمنکس با فرمول قوی و اصلی را در داروخانه Dirty Sex به شما پیشنهاد می کنیم تا همیشه از روابط جنسی خود لذت ببرید.

هنگامی که او انزال می کند، آلت تناسلی به سرعت انزال می کند. بنابراین این موقعیت خوشایند برای هر دو طرف زیبا خواهد بود و برای مدت کوتاهی زمینه ساز یک تجربه جنسی جدید می شود.

خرید قرص سمنکس

برای اطلاع از قیمت و خرید قرص سمنکس بهتر است به سایت فروشگاه داروخانه گاندی جنسی مراجعه کنید و پس از ثبت سفارش که به صورت ساده انجام می شود، بزودی محصول را سفارش دهید. ممکن است. آیا قرار است پنهانی و پنهانی آن را در محل بپذیرید؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط مجله اینترنتی واژه چی در پنج شنبه 12 بهمن 1402

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by vazhechi